.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار رادان در بازدید از مازندران:
سال 93 سال سختي براي مجرمان است
جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي امروز با حضور در قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان مازندران، از کاهش 60 درصدي سرقت هاي خشن و مسلحانه در کشور خبر داد .

جانشين فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي صبح امروز با حضور در قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان مازندران، از کاهش 60 درصدي سرقت هاي خشن و مسلحانه در کشور خبر داد .

به گزارش شمال نیوز " سردار سرتيپ پاسدار احمدرضا رادان " جانشين فرمانده نيروي انتظامي، صبح امروز در راس هيئتي با حضور در استان مازندران، از اقدامات و فعاليت هاي قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي استان بازديد کرد.

سردار رادان در حاشيه اين بازديد با حضور در جمع خبرنگاران رسانه هاي گروهي استان، عنوان داشت : نيروي انتظامي در ايام نوروز با اجراي طرح نوروزي چند هدف را دنبال مي کند.

وي تصريح کرد: در بخش انتظامي تامين امنيت مردم شهرهايي که به استان هاي ديگر سفر مي کنند و تامين امنيت مردم شهرهايي که مسافر پذير هستند .

جانشين فرمانده ناجا با اشاره به کاهش 60درصدي سرقت هاي خشن و مسلحانه در کشور، ابراز اميدواري کرد: با اقدامات ويژه انتظامي در سال 93 سرقت هاي خرد نيز کاهش يابد .

وي همچنين از کاهش 9 درصدي سرقت هاي مهم در استان مازندران در سال 92 خبر داد .

سردار رادان در ادامه با اشاره به کاهش 9 درصدي حوادث رانندگي در کشور، گفت: بيشترين سهم تصادفات مربوط به محور هاي " شاهرود- سبزوار " ،" اصفهان – شيراز " ، " اصفهان – شهرکرد " و " لاهيجان - رشت " بوده است که اقدامات پليس مي توانست، کاهش بيشتر تصادفات را به همراه داشته باشد .

سردار رادان با اشاره به افزايش آمار واژگوني خودروها از 35 درصد به 46 درصد در چند روز گذشته، افزود : يکي از علل مهم واژگوني خودرو ها عجله ، شتاب زدگي و خستگي رانندگان وسايل نقليه است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي کشور، خطاب به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد : با استراحت کافي قبل از رانندگي و عدم شتاب زدگي در رانندگي جان خود و سرنشينان خودرو را تضمين کنند و بدانند اگر در رانندگي عجله نکنند ، زودتر از زماني که مي خواهند به مقصد مي رسند .

وي اضافه کرد: 62 درصد تصادفات در 30 کيلومتري شهرها به وقوع پيوسته که نشان دهنده عجله و شتاب زدگي رانندگان است .

رادان ابراز اميدواري کرد: سال 93 در حوزه راهنمايي و رانندگي، سال عدم شتاب زدگي همراه با استراحت قبل از رانندگي باشد .

وي همچنين با هشدار به مجرمان گفت: برنامه هاي مهمي در راستاي مقابله با مجرمان در دستور کار داريم و سال 93 سالي سخت براي مجرمان است .

سردار رادان با اشاره به آغاز فعاليت پليس افتخاري از روز گذشته در کشور، از اضافه شدن 500 نيروي پليس افتخاري در تهران بزرگ خبر داد و افزود: در 13 استان کشور نيز در سال جديد پليس افتخاري شکل خواهد گرفت .

وي حضور پليس افتخاري و يگان امداد را در کنار ديگر واحد هاي انتظامي در جهت کاهش جرائم و ارتقاء احساس امنيت عمومي مهم ارزيابي کرد .

سردار رادان در پايان با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به سال" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" ، گفت : نيروي انتظامي در راستاي تحقق منويات رهبري دو برنامه مهم را در دستور کار دارد .

وي افزود: تامين امنيت صاحبان سرمايه و سرمايه گذاراني که در تلاش هستند تا اقتصاد مقاومتي در کشور شکل بگيرد و ايجاد فضايي ناامن براي قاچاقچيان عمده و صاحبان سرمايه هاي نامشروع که مخل اقتصاد سالم هستند .

سردار رادان از اقدامات مهم پليس در حوزه هاي مرزباني، پليس آگاهي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي در کشور خبر داد.

وي همچنين بر تامين امنيت صاحبان فرهنگ اصيل ايراني و اسلامي و همکاري در توليد محصولات فرهنگي خبر داد و يادآور شد : در سال جديد امنيت اخلاقي نيز به صورت ويژه پيگيري خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 6 فروردين 1393
آقای رمدانی لطفا بپرسید حاصل زحمات 22 ساله دو کارمند که بصورت طلا جمع آوری شده بود تا برای خرید خانه مورد استفاده قرار بگیرد ، و از 3 سال قبل تا حال آگاهی مازندران نتوانسته هیچ ردی از آن بیابد ، انشالله در 94 امید به پیدا شدنش هست؟؟؟؟؟!!!!!!
نا شناس 6 فروردين 1393
برا مجرمان یا برا مردم مجرم سردار فقط اگه لطف فرموده به یه سوال مردم پاسخ بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه از اول انقلاب تا حالا کدوم دزد به جرم تکرار دزدیش دست مبارکش بریده شده است!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.